miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

beGLOSSY Sierpień 2015 - SWEET&FRESH

beGLOSSY Sierpień 2015 - SWEET&FRESH



Uwaga: KONKURS/ROZDANIE - Mam dla Was nowe, sierpniowe pudełka beGlossy - tutaj




Organique Kula do kąpieli Grecka i Guawa

Pachnąca soczystymi winogronami, musująca kula nawilża i pielęgnuje suchą skórę podczas kąpieli. Odżywcze oleje z soi i pestek winogron, wygładzają, regenerują i natłuszczają. Naturalna skrobia zmiękcza naskórek i łagodzi podrażnienia. Po kąpieli na skórze pozostaje delikatny, pachnący film ochronny.

ZASTOSOWANIE PRODUKTU
Połówkę kuli wrzucić do wanny z ciepłą wodą.

SKŁADNIKI
Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Solanum Tuberosum Starch, Glycine Soja (Soybean) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Aqua, Parfum, Peg-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Caramel, Ci 19140, Ci 42080.

Piękne, intesywne zapachy! Dzisiaj wypróbowałam grecką kulę po raz pierwszy i… nie rozumiem tego zachwytu nad kulami do kąpieli ;) Kosztują sporo, a jedynie co robią to zmieniają kolor wody. Wolę dodać do kąpieli sól epsom (pisałam o niej tutaj) i ulubione olejki - wyjdzie taniej i zdrowiej dla skóry oraz organizmu :)






AUSSIE Miracle Dry Shampoo Colour Mate i Miracle Dry Shampoo Aussome Volume

Miracle Dry Shampoo Aussome Volume to suchy szampon z wyciągiem z australijskich nasion jojoba, który sprawia, że włosy są lśniące, pachnące oraz pełne objętości.

Miracle Dry Shampoo Colour Mate to suchy szampon z wyciągiem z australijskich nasion jojoba, który zadba o trwałość koloru włosów farbowanych.

Jako, że skończył mi się mój ulubiony suchy szampon (mówiłam o nim tutaj) to z chęcią wypróbuję ten i mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze.




DERMO PHARMA Skin Repair Expert Platki kompres 4D Odżywienie i oczyszczenie

Płatki kompres 4D to innowacyjna forma pielęgnacji strefowej. Ekstrakt z owoców pomarańczy, wsparty kwasem hialuronowym i fitokolagenem, skutecznie oczyszcza skórę, dostarczając jej substancji odżywczych, które regenerują i opóźniają proces starzenia.
Skoncentrowane działanie substancji aktywnych – precyzyjne uderzenie w problem:
- Ekstrakt z owoców pomarańczy – silny antyoksydant, zawiera witaminy E i C, oczyszcza i zmniejsza pory. Złuszcza i wyrównuje koloryt naskórka. Ujędrnia i nawilża skórę, pobudza procesy regeneracyjne.
-Kwas hialuronowy – utrzymuje prawidłową wilgotność skóry właściwej, chroni przed przesuszeniem i wzmacnia jej właściwości ochronne.
- Fitokolagen – neutralizuje wolne rodniki, zwiększa elastyczność i jędrność skóry. Wzmacnia naczynia krwionośne.

Mam wrażnie, że te płatki to takie gadżeciki, które dają efekt placebo, ale sprawdzimy i się przekonamy ;)



W tym miesiącu są dwie wersje pudełka - zielona i różowa - którą wybralibyście? :)

Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter


SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig