miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

Zdrowotno-kosmetyczny HAUL z iHerb.com - sierpień 2015

Zdrowotny HAUL z iHerb.com - sierpień 2015
Kompletnie zabrakło mi wcześniej czasu, by pokazać Wam moje zamówienie z iHerb, które przyszło do mnie w sierpniu. Produkty, które zamówiłam niezwykle pozytywnie mnie zaskoczyły, więc pokażę Wam same perełki!



Paradise Herbs, ORAC-Energy, Protein & Greens, 16 oz (454 g)
[do kupienia tutaj]
Jeden z lepszych suplementów proteinowych do koktajli - rewelacyjny, naturalny skład i smak! Zawiera nie tylko dużą ilość białka, ale również probiotyki, wyciągi z zielonych liści, warzyw i super foods. Wegańska i organiczna. Również cena - najlepsza w porównaniu z podobnymi preparatami - ideał. Nie mogę się do niczego doczepić :)






Real Purity, Roll-On Deodorant, 3 fl oz (89 ml)
[do kupienia tutaj] Długo szukałam dobrego, działającego i naturalnego dezodorantu jako alternatywę dla mojego ulubionego. W końcu mogę powiedzieć, że… ZNALAZŁAM! :) Muszę przyznać, że jest nawet lepszy niż mój dawny ulubieniec Vichy. Sprawdzałam Real Purity podczas upałów i calutki dzień chronił mnie przed przykrym zapachem - do tego ma cudowny, intensywny zapach - podobny do Vichy, za co ogromny plus! Produkt 100% naturalny, bez aluminium i innych szkodliwych substancji.


E.L.F. Cosmetics, Mineral Blush, Joy, 0.12 oz (3.4 g)
[do kupienia tutaj]
Szukałam alternatywy dla różu z MAC. Ten jest mineralny, ma świetny skład, rewelacyjnie niską cenę i do tego piękny, naturalny kolor! Do tego ta nazwa - Joy :))



Garden of Life, Raw Meal, Organic Meal Replacement, Vanilla, 33.5 oz (949 g)
[do kupienia tutaj]
Kolejny cudowny produkt od Garden of Life. Tym razem jeszcze bardziej skompleksowany dodatek do smoothie - może stanowić też posiłek sam w sobie - mieszając go z wodą uzyskujemy gęsty koktail, który zaspokoi nasze dzienne zapotrzebowanie na minerały i witaminy - wszytko to naturalne wyciągu z roślin, oczywiście surowe i organiczne. Od kiedy dodaję te sproszkowane "suplementy" do moich koktajli czuję się o wiele lepiej, zdrowiej :) Działają!






Genesis Today, Detox Greens, Aloe Vera & Fenugreek, 0.6 oz (16 g)
[do kupienia tutaj]
Znów skusiłam się na naturalny dodatek do koktajli. Ten również ma wyciągi z roślin i również ma ogromną dawkę probiotyków!



Garden of Life, Kind Organics, Vegan D3, Vanilla Spray, 2 oz (60 ml)
[do kupienia tutaj]
Wegańska witamina D3 w spreju! Do tego mojej ulubionej organicznej firmy, która produkuje tylko naturalne i surowe produkty najwyższej jakości - czego chcieć więcej? ;)





Navitas Naturals, Organic, Maca Powder, Gelatinized, 16 oz (454 g)
[do kupienia tutaj]
Korzeń maca spożywam już regularnie od prawie roku - bodajże w filmiku z października 2014 pierwszy raz mówiłam o korzeniu maca, który już po dwóch dniach spożywania dodał mi mnóstwo energii i poprawił nastrój - to się nadal utrzymuje i za każdym razem gdy robię do niego powracam widzę ogromną różnicę. Dodaje energii, reguluje hormony i poprawia nastrój - a co najważniejsze działa od razu i to jest odczuwalne! Wystarczy 3-5 g dziennie - mega wydajny produkt :) Tym razem skusiłam się na wersję gelatinized, który jest jeszcze wydajniejsza i działa jeszcze lepiej!



iHerb Goods, Day & Night Pill Organizer
[do kupienia tutaj]
Mała rzecz, a jak ułatwia życie! Oszczędzam codziennie mnóstwo czasu gdy nie muszę już porządkować codziennych suplementów, które spożywam, bo mam już je przygotowane w tym pojemniczku, który kupiłam za ok. …30 groszy ($0.10)! :)





Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter

SHARE:

6 komentarzy

  1. Świetny i pomocny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do nas
    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Julka, paczkę o takiej wartości oclili i opodatkowali Ci przy tej najtańszej wysyłce airmail ? Bo przekonałaś mnie do paru suplementów i chcę zamówić ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. produkty na użytek własny, więc nie oclili :) jak zamawiasz airmail to nie ma nigdy żadnych problemów, nie polecam tylko DHL, bo oni nadają własne opłaty, a zwykła poczta nigdy i jest super! :)

      Usuń
    2. Nawet powyżej tych 45 euro czy dolarów ? Bo gdzieś czytałam, że jak się zamówi powyżej tej kwoty to mogą już oclić i podatek VAT nałożyć w Polsce.. Chyba to jednak zależy od szczęścia !? :P

      Usuń
  3. Hej, tylko zwykła poczta jest do określonej wagi. Tyle produktów zamówiłaś w jednej paczce?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupie wszystko! A białko pokaże Rafalowi, bo on spożywa te na siłownie pełne syfu i chemii, wiec pokaże mu to, moze go przekonam! :)

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig