miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

beGLOSSY Lipiec 2015 - beGLOSSY W PODRÓŻY!

beGLOSSY Lipiec 2015 - beGLOSSY W PODRÓŻY!



"beGLOSSY w podróży to edycja wypełniona produktami kosmetycznymi, które idealnie wpasują się w podróżną kosmetyczkę, tworząc wyjazdowy niezbędnik. W pudełku nie zabrakło produktów do pielęgnacji włosów i ciała, demakijażu i pielęgnacji twarzy oraz produktu, który będzie idealnym uzupełnieniem wakacyjnego, delikatnego makijażu."




Regeneracyjne serum do ciała
Od kiedy odpowiednio odżywiam swoje ciało od wewnątrz i nie stosuję żeli pod prysznic z drażniacymi detergentami moja skóra nie potrzebuje żadnych balsamów ;) Przyznam, że skład tego serum mnie trochę zawiódł.




PURETÉ THERMALE Odświeżający żel do mycia twarzy
Miniaturka do zabrania w podróż może się bardzo przydać, więc sobie zachowam :) Skład w porządku, więc wypróbuję.



AQUALIA THERMAL Dynamicznie nawilżający krem. Konsystencja bogata
Silikony w składzie, więc kremik nie dla mnie niestety…



Puder matujący Pretty Matt
Już kiedyś robiłam podejście do podkładów tej marki i niestety nie polubiły się z moją skórą ;) Tutaj efekty: www.youtube.com/watch?v=gxwYItZ36S8


Spray intensywnie nawilżający RAIN DANCE
Na drugim miejscu w składzie alkohol denat, czyli jeden z najgorszych alkoholi w kosmetykach i do tego wpakowali w spray, który aplikuje się na całą długość włosów i na końcówki… Raczej nie będę ryzykować ;) 



Szampon regenerujący do włosów
Szampon z SLS niestety :( Szkoda, bo z chęcią wypróbowałbym coś nowego bez SLS, do częstego mycia włosów. Moje włosy nie lubią się z tym detergentem, więc ograniczyłam jego użycie do minimum.



GRATISY na hasło GLOSSYJC2 - gdy wpiszecie do hasło przy zamawianiu pudełka beGlossy otrzymacie dwa poniższe produkty :)






Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter


SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig