miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

TOP 50 świątecznych filmów!

Pewnie część z Was zastanawia się co obejrzeć przed świętami, by stworzyć ten świąteczny nastrój! Przygotowałam dla Was listę 50 filmów, które warto obejrzeć. Jedne są kultowe, drugie mniej znane, a inne może ze świętami aż tak bardzo niezwiązane, ale zdecydowanie wprowadzają w ten magiczny nastrój :)














































Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter

source:
http://filmweb.pl
http://movies.amctv.com
SHARE:

5 komentarzy

  1. ciekawa jestem ile jeszcze przetrwa tradycja kevina w święta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z tych filmów to świąteczne klasyki. Co jak co, ale ja bez Kevina nie wyobrażam sobie świąt:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Julka! Jakiś czas temu nagrałaś film, w którym przedstawiłaś kilka ciekawych produktów spożywczych. Od jakiegoś czasu kusi mnie surowe kakao ze względu na swoje wartości odżywcze. Zastanawiam się, czy po prostu jest smaczne, więc pytam o subiektywną ocenę smaku w porównaniu do standardowego kakao ze sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraina lodu i Opowieść Wigilijna rządzą!! :)

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig