miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

NAJLEPSZY szampon dla włosów KRĘCONYCH - J.R. Liggett's, Old-Fashioned Bar Shampoo

Obiecałam, więc i jest! Recenzja szamponu, który zrewolicjonizował moją pielęgnację włosów!

Opis producenta: 
Każda kostka starcza na przybliżoną liczbę zastosowań litrowej butelki szamponu w płynie.
Szampony są tworzone w staromodny sposób, czyli ręcznie!
W składzie nie ma syntetycznych olejów, detergentów czy innych chemicznych składników. Nie musisz się również martwić o recykling plastikowej butelki - jak w przypadku drogeryjnego szamponu... Szampon ten nie narusza naturalnej ochronnej bariery skóry. Działa kondycjonująco na włosy, więc nie ma potrzeby używania odżywki. Nadaje się dla farbowanych włosów.

- wegański (nietestowany na zwierzętach oraz bez składników odzwierzęcych)
- przyjazny środowisku
- bez konserwantów
- 100% biodegradowalny
- wykonany z czystych 100% naturalnych olejów
- łatwo się pieni i wypłukuje z włosów
- idealnie się sprawdza w podróży

IMG_4882.jpg


IMG_4878.jpg

Skład:
Oliwa z oliwek, olej kokosowy, olej rycynowy, świeża i czysta woda źródlana z New Hampshire, wodorotlenek sodu, rozmaryn, lawenda, cedrowy olejek eteryczny.

Dostępność:
iHerb

Jeśli ktokolwiek z Was zakupi coś na iHerb bezpośrednio po kliknięciu w link to otrzymam procent z zakupu. Niewielki, ale może uzbiera się na nowy kosmetyk do testowania dla Was ;) Na kod "ZQS105" dostaniecie $10 zniżki przy pierwszych zakupach za $40+. Wysyłka do Polski kosztuje tylko $4 i dochodzi w ok. 7-14 dni.

IMG_4902.jpg

IMG_4900.jpg

IMG_4898.jpg

Moja opinia na temat kosmetyku:
Tak jak już mówiłam w ulubieńcach listopada na moim kanale YouTube [link] ten szampon zrobił na mnie duże wrażenie. Pomimo, że nie zawiera detergentów świetnie się pieni i dobrze oczyszcza włosy. Jednak chcę zaznaczyć, że nie zmyje z włosów wcześniej nałożonych olejków. Sprawdza się do codziennego mycia włosów. Nie wymaga nakładania odżywki, bo sam spełnia tę rolę. Nadaje włosom teksturę, dzięki czemu zapewnia niesamowitą objętość - w szczególności u nasady - włosy nie są oklapnięte, ale loki są mocno zdefiniowane. Ten szampon sprawia, że moje wysokoporowate włosy stają się niskoporowate! Totalnie je wygładza! :) Do tego forma kostki - tego typu szampony uwielbiam! Mogłabym się tak zachwycać bez końca. Jednak ten szampon ma też minusy - nie spodoba się osobom, które lubią gdy włosy są miękkie, leiste, puszyste/spuszone. Szampon może też lekko plątać włosy. Nie byłam też w stanie używać tego szamponu bez przerwy - musiałam umyć je chociaż raz w tygodniu łagodnym szamponem - płynem Facelle ([link]).
Skład jest naturalny i prosty, nie znajdziemy tu sztucznych składników, alkoholu, silikonów, parabenów czy innych szkodliwych konserwantów. Kosmetyk jest wegański.



IMG_4889.jpg

IMG_4888.jpg

Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter


SHARE:

2 komentarze

  1. Jesteś którąś z kolei osobą, która go poleca, a ja planuję napad na iHerb, więc chyba wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda naprawdę interesująco!

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig