miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

TYDZIEŃ W ZDJĘCIACH #1

Postanowiłam rozpocząć nową serię na blogu - TYDZIEŃ W ZDJĘCIACH. Będę umieszczała wpisy z tej serii co tydzień i pokazywała Wam co się w tym czasie u mnie działo :) Mam nadzieję, że pomysł przypadł Wam do gustu!


Jesień przyszła ;)
W drodze do Krakowa na szkolenie służbowe i moje niezbędniki - kindle + coś do picia - tym razem po raz pierwszy spróbowałam zachwalanej Arizony i muszę przyznać, że faktycznie świetnie smakuje ;)

W przerwie wyskoczyłam na Wawel z siostrą :)

OOTD ;)
Piękny Kraków nocą!
Niedługo pojawi się wpis ze zdjęciami z Krakowa :)
Widok z mojego pokoju…
Siostra domagała się selfie, więc trzeba było zrobić ;)

Kraków <3 p="">
I znów te klimatyczne uliczki…

Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej? ;)

Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter
SHARE:

13 komentarzy

  1. jeszcze w krakowie nie bylam ale wyglada pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam posty tego typu, ładne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie posty, a spódniczka w kwiatki śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia :) to pierwsze, z jesiennym drzewem jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) Pomysł z wprowadzeniem tygodnia w zdjęciach świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. boske nogi <3 a tak wgl czym sie zajmujesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna Ty i siostra! :) uwielbiam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, szczególnie te ostatnie z uliczki. ;)
    Zapraszam do mnie. ;) songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. siostra w ogóle nie podobna do Ciebie, piękne zdjęcia pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz niewiarygodnie piękne nogi ! :)
    Wykonujesz jakieś ćwiczenia ? Możesz powiedzieć jakie ? Nie narzekam na swoją figurę, ale moje nogi są kiepskie i chciałabym coś z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig