miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

WYBIELANIE ZĘBÓW paskami Crest Supreme - podsumowanie pełnej kuracji, efekty, skutki uboczne, moje odczucia, rady

wybielanie paskami crest supreme
Niedawno zdecydowałam się na kurację wybielająca zębów w domu - paskami Crest Supreme. Na moim kanale YouTube dodawałam codziennie filmiki z efektami:


Jak się przygotować do wybielania zębów: [link]
1 dzień: [link]
2 dzień: [link]
3 dzień: [link]
4 dzień: [link]
5 dzień: [link]
6 dzień: [link]
7 dzień: [link]
Podsumowanie pełnej kuracji wybielania zębów: [link]


Co stosowałam: Zużyłam pełną kurację, czyli 28 pasków - 14 saszetek pasków Crest Supreme

Jak się przygotowałam do wybielania zębów: na tydzień przed i w trakcie kuracji stosowałam pastę do zębów wrażliwych, wykonałam także oczyszczanie/piaskowanie zębów w gabinecie dentystycznym

Jak używałam paski: codziennie 2 razy przez 7 dni po 30 minut - ale czasami zdarzało mi się trzymać paski nawet 60 minut

Gdzie kupiłam paski: na Allegro - wcześniej oczywiście sprawdziłam czy paski są na 100% oryginalne i czy kupuję od uczciwej osoby

Ile kosztowało wybielanie zębów: za pełną kurację zapłaciłam łącznie 80 zł wraz z wysyłką. Sprawdź gdzie aktualnie można kupić paski w najniższej cenie: [tutaj].

Efekty:

przed
wybielanie paskami crest supreme
po
wybielanie paskami crest supreme

Moje odczucia po wybielaniu: Moim zdaniem wybielenie jest widoczne, może nie jest to jakiś spektakularny efekt, ale muszę przyznać, że z tym odcieniem zębów czuję się o wiele bardziej komfortowo i nareszcie mogę nosić na ustach ciemne szminki, w których moje zęby wyglądają na białe, a nie jak wcześniej na bardziej żółte ;)

Skutki uboczne stosowania pasków: Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych, jedynie raz podrażnione dziąsła zaczęły szczypać gdy założyłam za wysoko paski na zęby i weszły na dziąsła, ale to był mój błąd

Moje rady dla przygotowujących się do wybielania: pamiętajcie by co jakiś czas dociskać paski do zębów, ponieważ gdy zbiera się ślina to paski odchodzą od zębów i zmniejsza się efektowność wybielania

Czy powtórzyłabym kurację wybielająca: zdecydowanie tak!

wybielanie paskami crest supreme

Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram, YouTube i Twitter
SHARE:

18 komentarzy

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że je kiedyś stosowałam, i u mnie nie było żadnego efektu, ale tez i moje zęby były mniej białe, niż twoje przed kuracją ;) Po nieudanej przygodzie z paskami wybieliłam zęby u mojej dentystki - wycisk, nakładka plastikowa, żel do aplikacji, wcześniej oczywiście sprawdzenie, czy plomby są szczelne i nie ma ubytków, 14 nocy z żelem, i zęby białe do dziś - a minęło już prawie 4 lata. Nie zużyłam nawet całej ilości żelu, wystarczyło jeszcze na wybielenie zębów Mężowi i siostrze .Myślę, że powtórzę jeszcze przed założeniem implanta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zastanawiałam nad wybielaniem u dentysty, a ile zapłaciłaś?:) nie odczuwałaś żadnych skutków ubocznych?

      Usuń
  3. pamiętasz jeszcze na aukcji którego użytkownika zamawiałaś te paski? planuję kupno i chcę mieć pewność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, ale była to najpopularniejsza wtedy aukcja :)

      Usuń
  4. Mnie niestety nie udało się zakończyć kuracji. Paski bardzo podrażniły moje zęby, co do tej pory odczuwam. Wydawało mi się, że mam mocne zęby, a paski trzymałam na zębach przez odpowiedni czas. Po drugim zastosowaniu zęby bolały mnie przez 2 dni, ale dzielnie próbowałam dalej. Po 5 dniach dałam za wygraną. Niestety teraz mam duże problemy z jedzeniem bardzo ciepłych i zimnych produktów, chociaż minęło już 9 miesięcy od próby wybielania. Warto skonsultować się z dentystą w sprawie wybielania, który oprócz usunięcia kamienia, oceni, do jakiego typu wybielania nadają się nasze zęby.
    PS. Kiedyś jedna z dentystek podczas rozmowy nt. wybielania uśmiechnęła się i powiedziała krótko: "A nie lepiej kupić sobie czerwoną szminkę w odpowiednim odcieniu?" ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi przykro, że u Ciebie te paski wywowały tę nieszczęsną nadwrażliwość :( stosowalaś pastę do zębów wrażliwych przed kuracją wybielająca? to jest bardzo ważne.
      u mnie akurat czerwona szminka tylko podkreślała żółty odcień zębów i dopiero teraz, po wybielaniu mogę sobie pozwalać na ciemne pomadki :)

      Usuń
  5. Hmm, obawiam się tego podrażnienia od pasków. Ale może spróbuję zgodnie z radą po zastosowaniu pasty do wrażliwych zębów.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej Julia:) czy mogłabyś polecić sprzedawcę u którego kupiłaś oryginalne paski?
    Pozdrawiam, Asia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że rzeczywiście widać efekty i to dość spore :) Aż pewnie chce się uśmiechać. Koniecznie muszę wypróbować tego samego sposobu. Białe zęby to moje marzenie od kiedy pamiętam :).

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie pytanie. bo dzisiaj rano zasnelam z tymi paskami i przez 40 minut mialam i teeraz mnie zeby bola. i ten. moge przykleic kolejny, czy niebardzo?

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękny uśmiech, zazdroszczę :) Do twarzy Ci z nim, uśmiechaj się jak najwięcej z takimi zębami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od kogo kupujesz paski ? Ja raz kupiłam podróbki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Moze czas oczekiwania na wysyłkę trochę dłuższy ale wiem co zamawiam, kiedyś zamówiłam od polskich sprzedawców z allegro i to nie było to samo, na 100% podróbki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie kupujcie na www.paski-crest.pl Bo wysyłają kilka pasków w kopercie bez opakowania i bez daty ważności. Pieczątka na kopercie jest z Gdańska a adres dla niepoznaki przyklejają z USA. Szukają naiwniaków

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt widoczny.Ja akurat wybielam sobie żelem,nakładkowo.Niemiecki żel Dr Martin Schwarz Home Comfort.Za zestaw bez szczęk płacę 149zł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super efekt dzięki Tobie też zaczęłam stosować :) Ząbki są bielsze z dnia na dzień!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt, od razu zęby lepiej się prezentują.

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig